på örebrofronten intet nytt...

... ok, såhär är det för alla som är nyfikna, överraskade och oroliga.

NEJ JAG HAR INTE TRÄFFAT NÅGON!

ursäkta att jag tog i så hårt men jag är så trött på frågan. Jag har träffat folk, det gör jag jämt, men hela mitt liv går inte ut på att hitta mr right. Visst vore det trevligt, men om jag träffar någon kommer jag vara mer tydlig än det där...

tack för samtalet isabelle... grymt kul att prata med någon som förstår mig:)

nu ska jag laga mat till mig. för jag är ensam, och det är skönt...

frid, från en som alltid singel sara

Kommentarer
Postat av: isabelle

du hade visst kommenterat, det är bara jag som är blind (vilket inte är något nytt). jag älskar mormor och hennes genuina oro :) haha men sara jag har tro för dig men den som ställer frågan "hur är det med kärleken?" den kittlar vi, okej?
haha sara jag fick en ide! haha. jag publicerar en kontaktanons för dig på min blogg och du gör samma sak för mig. hahaha och till alla som heter kalle säger vi VÄLKOMMEN!
(ironi på hög nivå!)
ps: kära kusin det är ett e på slutet på isabelle ;)
lots of löve från singel kussen

2007-04-22 @ 17:54:48
URL: http://isabelle.blogg.se
Postat av: isabelle

jag är ju helt pantad!!! min blogg är ju isabelle07. jag har precis länkat till någon annans blogg från mitt inlägg

2007-04-22 @ 17:56:37
URL: http://isabelle07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0