prisa Gud! här kommer skatteåterbäringen...

...och det är ju alltid trevligt måste jag säga, speciellt när man ligger på plus... känns bra, Gud ger och ger... jag kommer nog överleva sommaren nu. härligt:)

sen ska man ta å gå och bli teolog igen, jag trodde jag var färdig med dom studierna... igen... men det ska ju bli uppsats i systematisk och historisk teologi. och om det går som jag vill så blir det nog lite mer högskolepoäng i kassen. alltid trevligt.

jag vågar nästan inte skriva vad det är jag ska skriva om i uppsatsen... det känns på nåt sätt så typiskt mig men som jag inte vill ska vara typiskt mig. det är så typiskt... hehe....

jaja... jag ska skriva om äktenskapet. ska man eller ska man inte. ska man göra som Paulus vill och vara ogift? det är frågan:) hehe... har hittat lite roliga böcker om att vara singel i kyrkan på biblioteket idag, det är sjukt vad mycket såna böcker det finns. jaja... livet går vidare

hade tokstressigt idag, men allt föll på plats tillslut. behövde plugga och det hann jag... behövde städa och det har jag gjort någorlunda klart. har lite tid på mig imorgon också. vi ska nämligen visa våran lägenhet imorgon. och det roligaste är att det är grannarna som bor dörren mitt emot oss som fått erbjudande om den... så dom ska bara kliva över och titta lite. vår lägenhet kanske är lite bättre då. ska bli spännande, jag har alltid velat prata med dom, dom verkar så coola.

nu ska jag nog ta och varva ner lite.... sova en skvätt... kanske läsa ut min bok först.

imorn är det fredag!

frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0