sockerkick

jag bakade en kaka idag, en chokladkaka dränkt i choklad. låter mumsigt va?

problemet är att jag var sugen på den när jag började, men sen tog det så lång tid och alldeles för många skålar att smaka ur att jag inte är så sugen längre. typiskt. men nu så har jag en chokladkaka i kylskåpet över. är det någon som vill ha?

fick äntligen mina böcker till uppsatsen idag, imorn ska jag djupdyka ner i texten. önskar bara att jag kunde finna min motivation. skulle pluggat idag, men jag fick en försenad födelsedagspresent av mina vänner (tack föresten) fick filmen "the holiday" så jag och julle satt och suktade efter jude law under eftermiddagen. därav chokladsuget:)

drömde inatt om orlado bloom, det var trevligt, jag skulle precis få en kram av honom... men så gick radion igång och jag var tvungen att vakna. så surt... blev lite grinig faktiskt. hade velat ha den kramen.

lite tankar från mig.

frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0