vardag innan påskdag...

jag är lite lättad faktiskt. för några olika saker. ringde angående min å julles uppsägning för att kolla att vi inte behöver ha lägenheten i juli också. var lite orolig, men det hade gått bra och allt rullar på som det ska. härligt.

nu ska jag plugga, jag ska ha pluggat hela dagen idag... går inte så bra. har min ställtid som en lärare förklarade för oss en gång. det är tiden innan man kan sätta sig ner och koncentrera sig. när man gör allt utom att plugga... som att städa (men det finns inget att städa, är hos mamma å pappa), sitta framför datorn och göra inget *host host*... och planera alla dagar. nej nu ska jag skriva klart mitt PM, det är ju bara ett stycke kvar, å då kan jag säga att jag har gjort lite idag. även fast jag har tre böcker jag borde läsa. usch, jag vill inte...

snart är det påsk, jag älskar ägg!

frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0