sista natten...

då tar nu mitt "sommarlov" slut. några underbara månader med allt och ingenting. och jag måste nog säga att jag är riktigt utvilad i själen. och det är skönt.

imorgon ska jag börja jobba. med det jag älskar. jag fattar det nog inte riktigt. jag ska få göra det jag älskar i den församlingen jag älskar. och jag är nervös. jag har ingen aning om vad jag ska göra. jag har blivit lovad arbetsuppgifter att bita i, det skrämmer mig lite:)

å hur spenderade jag min sista lediga dag? jo, jag gick till tandläkaren! inte årets höjdpunkt, men nu är det ett år kvar tills nästa gång. han borrade i min tand... elakt! *tyck synd om*

men om jag ska jobba imorgon måste jag sova nu.

frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0