december

jag har fått lite klagomål att jag inte skriver så ofta. sorry... jag sätter mig ner ibland och ska skriva men så ser jag vad jag skrivit och inser att det är jättetråkigt och så tar jag bort det och så loggar jag ut. det är lika bra så, för vem vill läsa mina tråkiga inlägg om livet.

jag har varit på predikant veckan, det var en spännande upplevelse. vissa stunder, om man blundade, var det som att åka tillbaks i tiden. å större delen av tiden var det majoritet män, men det var ju trevligt speciellt när man skulle på toaletten. det tog inte lång tid för mig, men när man gick förbi herrarnas kunde det ibland vara riktigt lång kö. Men det var härliga möten och trevligt att träffa gamla vänner.

Just nu är min hjärna proppfylld av ungdomarnas julfest. Aspnäsgalan 2007! Galan äger rum nu på fredag och det är riktigt mycket som händer. Det ska bli riktigt roligt, samtidigt som det just nu är galet mycket att göra. Och allt min hjärna kan göra är att tänka ut och planera saker för kvällen. och jag som är ledig idag...

jag julhandlade idag, samtidigt som jag planerade i hjänan. Så jag är i stort sett färdig med det. jag gillar min fokuserade julshopping. Det tog en timme. Även med lillasystern med. Jag har även slagit in julklapparna (nu skryter jag bara:) )

så julle, nu har jag skrivit något. hoppas det duger.

frid såhär i juletid! (ja ja, det är ju denna tid på året som man SKA rimma så ni får ta det)

Kommentarer
Postat av: Julle

Bra jobbat! :) Men det där med rimmet... lite småkasst rim. Först när jag läst att du rimmade och jag fick läsa om det så såg jag rimmet... bättre kan du om du nu ska rimma.. ;) Puss

2007-12-11 @ 09:26:17
Postat av: Sara jag

det var det värsta! det var ju ett självklart rim! toka. puss

2007-12-11 @ 12:11:09
Postat av: Julle

Du får nog öva dig på det där va.. :P Haha..

2007-12-11 @ 17:52:22
Postat av: Isabelle

åh vad skönt att se att det är flera som rimmar dåligt (jag börjar misstänka att det är et släktdrag!). jag hade tänkt att rimma på alla paketen i år men jag har redan fastnat, på det första! sara jag suger verkligen!
jag har hört om eran legendariska gala :) vi ska också ha julfest på fredag. jag är ansvarig och pia är min medarbetare haha... vi har bestämt tema... trummvirvel-----> JUL! hahaha

2007-12-11 @ 19:26:05
URL: http://isabelle07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0