mellandagarna

ja då är man mitt uppe i mellandagarna då. julen har "varrit och farrit" som vi säger i min familj. jag gillade verkligen julen iår, den var ganska lugn och samtidigt härligt släktig. vilket betyder mycket prat och skratt. Det är som min kusin sa, att det är så härligt med jul med gemeskapen med familjen när alla sitter och pratar och skrattar hela tiden. det är något med vår familj och julen. det var mysigt.

idag är den första slappardagen. vi brukar ha den på juldagen men det  blev lite annorlunda i år. Vi blev helt slut för att vi inte fick slappa men vi tog igen det idag.

jag har njutit av en av mina julklappar. fyra Jane Austen filmer. Hur underbart är inte det. Jag älskar verkligen hennes berättande och hennes karaktärer. Jag skulle vilja skriva som henne.

snart är det dags för nyårseventet. ska bli spännande. jag laddar genom att försöka bestämma vad jag ska packa ner. svårt det här.

nu tillbaks till TV:n, alla borde prova att bara slappa helt och hållet ibland. det är ljuvligt.

frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0