vilken fest!

Vilken grej det var! Aspnäsgalan2007! vilken fest, vilket party, vilket jobb!

De tre senaste dagarna efter denna hejdundrandes fest så har jag knappt kommit ur sängen. Jag har sovit och sovit och tagit igen mig. Nu i efterhand när jag börjar piggna till igen så känner jag hur skönt det är att jobba så hårt ibland för att se allting säga PANG och sen vara slut. Å så är det jul igen. Terminen är slut och julafton och nyår väntar. Ska bli härligt.

Nu sitter jag på jobbet och försöker hitta på något att göra. Inte världens enklaste sak när det inte finns något direkt att förbereda. Jag får väl planera lite för våren då. Sen ska jag på julbord med mina kollegor.

Var på ett underligt läkarbesök idag. Det var som att vara å handla. "Ja du mår dåligt, vill du ha recept, varsågod..."
en sak till bara "jaha, remiss, jag ordnar, varsågod" DrAli är en skön kille han:) Jag var in och ut på under fem minuter. sen var det rese och väntetid på över två timmar vilket gör det hela rätt surt.

nu till annat...
frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0