blåmärken

en otroligt fullspäckad lördag blev det. började strax efter 11då det bar iväg till bodaborg där vi lekte och lekte och lekte. så roligt vi hade det. och vad man tog i! vissa kanske skulle säga att jag inte tog i så mycket, men jag gjorde allt jag kunde. men vi satsade gärnet hirvonen girls:) and hirvo himself (alltså tomas aka. hirvo, emma aka. pervo eller sellan, emy aka. guran, fia aka. hillis och sara (jag då) aka. tjernan) fullt ös medvets lös och jag har blåmärken att bevisa det. titta bara på bilden.
det där är mina knän! (de ser ännu värre ut på riktigt, jag lovar)


blåmärken

sen kom vi hem vid halv åtta och jag han göra mig i ordning strax innan melodifestivalen som jag såg och njöt av... eller njöt och njöt. vilka chocker! det trodde jag inte. men det var den bästa delfinalen hittills när det gäller låtarna.

men dagen var inte slut för det, nej när melodifestivalen var slut drog vi alla ut och dansade natten lång. det var skönt att ha hirvo med oss. han är våran bodyguard. du tar hand om dina girls hirvo! så vi kunde njuta av att bara dansa och ha kul tillsammans.

sen stupade jag i säng vid tre och sen upp igen på morgonen vid 11 för att packa och dra iväg till familjen i storstan för ett härligt lov som jag nu ska njuta av. är helt död i kropp och huvud och ska lägga mig tidigt ikväll. för imorn ska jag upp till naprapaten. ska bli skönt det.

tack vänner för en härligt dag och emy jag hoppas du gillade din present, det blev verkligen en heldag! puss på dig!

frid!

Kommentarer
Postat av: Emzi

De va helt fantastiskt bra

2007-02-19 @ 12:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0