boda borg lördag

idag är en spännande fullspäckad dag från morgon till kväll. just nu sitter jag och väntar på att fia ska komma och hämta upp oss, det är en kvart kvar. när hon har hämtat mig och julle så åker vi iväg och hämtar emy och hirvonen. sen bär det iväg!

vi ska på boda borg! så kul, jag har aldrig varit där. ska bli riktigt spännande. hirvonen girls och hirvonen själv ska leka!

sen blir det hem till melodifestivalen, delfinal 3 kan man ju inte missa. och sen får vi se hur resten av kvällen ser ut.

imorgon drar jag hem till storstan och ska njuta av en hel veckas sportlov hemma hos päronen. kanske lite plugg, vem vet, men huvudsakligen lov.

frid!

Kommentarer
Postat av: isabelle

kära sara. jag måste bara tala om för dig hur roligt ditt mms till din far var. ja du har rätt, han lät mobilen gå runt till alla i torsdags. vad kul att det är full fart idag (för dig) själv har jag nyss bloggat om trisstes. visst så händer det mycket ikväll och jag kan glatt berätta för dig och jag och mina vänner också laddar för melodifestivalen del 3 :)
sara jag har hamnat i en situation som jag inte kan hantera och eftersom du är expert på sånt så ja eh... hahaha. du ska inom sinom tid få höra.
mycket löve från din kusin som har upptäck förmågan att få människor att lyssna på dig i stor grupp

2007-02-17 @ 15:40:24
URL: http://isabelle07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0