ibland...

ibland vill man bara gömma sig från verkligheten. trivs så bra i min rosa- och blåskimrande bubbla. här trivs jag bra och kan hålla humöret riktigt högt uppe om jag vill.

ibland är det riktigt skönt att vara hemma och låtsas vara barn igen. det lättar...

ibland är det riktigt roligt att baka, när det blir bra och gott så blir man lite stolt.

ibland önskar jag att jag inte skämdes för att jag har det så bra... inte alltid, men man vågar inte var helt öppen jämt.

ibland är jag så otroligt tacksam. jag tackar Gud för varje sekund jag får andas!

ibland vill jag bara vila

ibland är jag allt bra djup...

...men för det mesta är jag bara flummig

frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0