körkort...

ikväll har jag varit på handledarkurs med min pappa och min lillasyster. det är en sån där kurs man måste gå med sin handledare om denne ska kunna bli ens handledare. det var lite segt måste jag säga.

min pappas ord var "utter and complete waste of time" och det jag kommer ihåg är kommentarerna jag och min syster viskade till varandra och alla människor i det där trånga lilla rummet.

det var ett litet rum med bord och stolar för kanske 15 personer och in där klämdes det in 25. jag vill inte klaga så mycket för vi anmälde oss ganska sent, men det var lite gnäll i gruppen över det hela. och vilka människor det var. jag försöker att tänka att alla är ju skapade i Guds avbild men jag tycker lite synd om en kille som var där med sin mamma och pappa. mamman gnällde mycket och antecknade frenetiskt allt som lät viktigt och det verkade inte vara samma åsikt om körning hos mamman och pappan. jag skulle inte vilja vara med på dom övningskörningarna.

men nu är det klart, jag överlevde så nu borde jag få nytt övningskörningstillstånd. å sen ska man väl börja köra lite också. det ser jag inte så mycket fram emot. det känns väl mer som ett måste. men jag kanske ändrar mig när jag kört lite. det får jag hoppas.

frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0