dagens fråga...

jag har haft en tradition med "dagens fråga"... detta kanske inte kommer varje dag, men jag kom just på en som fick mig att fundera.

vi har väl alla hört talas om uttrycket "a penny for your thoughts"... tänk dig att du får en peng som gör att du kan veta en människas tankar, för att lättare förstå denna människa. kanske inte ALLT, utan det mer väsentliga, det du undrar och vill veta hur denna person tänker. Det finns ju vissa människor runt en som man ibland undrar hur han eller hon tänker, vissa som man vill kunna se inne i huvet på dom för att kunna förstå varför...

vem skulle du använda denna peng på, varför och skulle du använda den direkt eller spara den? du får bara en i din livstid och den kan bara användas på en person. skulle du använda den över huvud taget?

tänk!

frid!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag skulle nog försöka att undvika att använda den hur gärna jag än ville...

2007-01-31 @ 16:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0