dagens mödor och glada besvär

Jag har haft en riktigt bra dag idag. det har varit mycket att göra men den har ändå slutat med mig glad och nöjd. det känns bra när det går så.

idag har vi planerat inför vår vinterfjällsutbilding. vi ska då åka iväg till Trysil och åka skidor. det har varit lite si och så med vissa delar av planeringen, men nu känns det utrett och ordnat med och det glädjer mig enormt och är en sån lättnad. härligt!
Jag lyckades även få ut lite frustrationer och "skälla" lite... eller inte skälla. jag brukar inte skälla. jag blev mest arg så jag kände att jag behövde förklara hur det stod till. "I put my foot down" och det gick riktigt bra och inga blev sura.

sen var jag på ett studiebesök på en Walldorfskola. det var riktigt spännande och intressant och vi fick träffa mycket trevliga människor och jag fick lära mig mycket nytt.

nu ropar julle på mig, jag måste gå... vi ska spela idol-spelet ikväll... sjunga lite karaoke och ha kul.
fattar du att jag ska spela spel! och det var jag som föreslog det! jag måste verkligen vara på gott humör.

frid vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0