en osynlig beige mus

ibland undrar jag, ger jag verkligen bilden av att vara en osynlig beige mus? verkar jag vara tråkig, eller i alla fall försiktig och tillbakadragen. är det bilden jag ger? alla blir nämligen så förvånade när jag gör vissa saker. när jag visar framfötterna och visar vad jag går för. när jag ställer mig inför massa människor och lungt kan prata och ha roligt. när jag gör saker som visst är så otroligt "o-sara".

ibland är det lite roligt, att se hur folks uppfattning om mig ändras när de får lära känna mig. när det visar sig att jag är någon annan än de tror. man kan se det på blicken man får. först är den något förvånad och sen vill den veta mer. det har hänt flera gånger. jag förvånar.

det borde verkligen lära mig att inte döma...

till annat... idag har jag varit sjuk. tillät mig själv att vara det. mest för att jag har ändå varit ledig, men också för att jag inte mått särskilt bra. har haft ont i halsen, en vanlig förkylning men såklart så är det oerhört synd om mig. sen har min rygg också pajjat... den mår bättre nu, men jag har inte kunnat röra mig så bra dock...

imorn ska jag må bättre. både i ryggen och i halsen. då ska vi fira Emy! grattis vännen! å vi ska ut och dansa. något som visst är ganska o-sara... kommer nog förvåna vissa imorgon. tycker jättemycket om att dansa. gör det inte så ofta bara, väljer att göra annat... men jag börjar bli ordentligt pepp på imorgon.

nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen.

döm inte!

frid!

Kommentarer
Postat av: Emzi

Sara du e så go pep på party nånannan gång!!!

2007-01-27 @ 18:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0