hosta, näsdukar och pride and prejudice dvd... då är sara sjuk

den här förkylningen vill verklingen inte ge med sig. den är riktigt bedrövlig. blev sjuk i torsdags och hoppas på att jag orkar med att gå till skolan på onsdag i alla fall.

missade drama idag, vilket är så jobbigt för det är något jag verkligen inte vill missa. men jag vaknade i morse vid 6 tiden och insåg att jag inte kunde gå. hjärtat ville men kroppen sa: "är du dum i huvet, gå och lägg dig". så jag gick och la mig. men det hjälpte inte, för somna om kunde jag inte. så jag låg i sängen och lyssnade på radio, hostade och snörvlade fram till åtta tiden då jag gav upp och gick upp och fyllde min hungriga mage.

under dagen har jag inte gjort mycket. jag har setat i soffan och glott på tv hela dagen. inte mycket mer jag har klarat av. har velat göra lite skolarbeten, men det går inte. det är knappt så jag ser skärmen nu för mina ögon är så igensvullnade och röda och jag nyser stup i kvarten.

jag tycker inte om att vara sjuk, jag vill vara frisk.

julle är snäll mot mig, hon lagade våfflor idag. jag tror, eller jag vet, att jag kan vara riktigt gnällig när jag är sjuk. men julle är snäll mot mig ändå. tack vännen! jag är ledsen om jag gnäller!

nu ska jag faktiskt gå och lägga mig... klockan är bara åtta men jag är helt slut och kan inte vara uppe längre.

hoppas jag är frisk, eller i alla fall friskare, imorgon.

frid!

Kommentarer
Postat av: Julle

It's ok... bara du blir frisk snart! Det är ju jag som ska gnälla.. ;)

2007-01-29 @ 22:01:10
Postat av: Emzi

Sara inte få vara sjuk vill ju att hon ska vara friks =)

2007-01-30 @ 10:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0