sjuk!

"det blir aldrig riktigt som man tänkt sig" har jag hört det sägas. peppade ju för att gå ut och fira emy ikväll, men vad händer? istället för att bli friskare så blir jag sjukare! besviken... jag har tröttnat på att bli besviken.

så ikväll blir det jag, min pop-cornskål och tvn som får hålla varandra sällskap. det suger... men jag får göra det bästa av situationen som alltid. ska vila så jag blir frisk till på måndag i alla fall. vill va frisk nu!

hittade en rolig film som jag ska fortsätta se på nu... hittade även en kort film när jag letade filmer idag. en film från 2002. en sommarlägersfilm (ett sommarläger jag inte ens varit på, måste vara min systers film).... roligt att se mina vänner på det... hehe... saknar er därhemma.

nu tillbaka till soffan

frid och hälsa!

Kommentarer
Postat av: Syster

Har du sommalägersfilmen!!! Jag trodde den hade försvunnit. Kan du ta med dig den när du kommer till stan nästa gång?
Kramar och krya på dig.

2007-01-30 @ 16:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0