skola och skolarbete

en lugn dag än så länge får jag lov att säga... fick sovmorgon vilket var skönt, men jag vaknade med ont i halsen vilket inte är så trevligt.

har jobbat på grupparbete idag, har varit väldigt roligt, men jag måste skriva lite saker till arbetet. ska göra det imorn. är ledig då. ska sova länge.

online ikväll (alltså inte på datorn, utan i kyrkan, ungdomsarbete)... ska träffa mina kids första gången sen innan jul. ska bli spännande att se. vet inte riktigt hur pepp jag är. längtar till aspnäs dock.... massor... vill dit igen. men jag får vänta några veckor till... men det går nog fort.

du ska jag gå hem till emy... ska köpa godis visst.

frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0