"det är två röda fläckar på min fina vita matta"

jag spenderar mina dagar med att finurla och fundera... eller det är det jag spenderar mina nätter med. så fort jag släckt lampan kommer tankarna igång och dom tar aldrig slut. det kan börja på ett ställe och sen sluta på ett helt annat vilket leder till att jag inte somnar förns ett. jag som försöker vända tillbaka dygnet. men tankar virrar bara runt i huvudet. vad händer i höst? vart ska jag vara? var ska jag jobba? kommer jag få något jobb? Gud vad vill du egentligen? vad händer sen då? hur ser framtiden ut? vart ska jag flytta näst? hur kommer min lägenhet se ut? var kommer den ligga? vad kommer den kosta? kommer det få plats med en soffa eller är det en sån där liten etta så jag kommer få klaustrofobi?  VAD HÄNDER???? sen tänker jag annat konstigt som hur ska jag ta mig till jobbet och lite annat, men det ska jag bespara dig.

på dagarna har jag börjat finurla. jag började min ledighet framför tvn. jag kan bli en riktigt förslappad soffpotatis om jag vill... eller om jag inte vill för den delen. så idag undvek jag tvn under dagen och läste en bok istället. problemet med det är att jag kommer in i den så jag ändå inte är nåbar och det är samma som att se på tv. galet. men jag har jobbat också. en stund på eftermiddagen satte jag mig vid väggen av huset och började skrapa husgrund. det är hårt arbete. och dammigt. jag fick damm överallt. och jord i brallan. för att inte tala om alla myror och tvestjärtar. blä...

dagarna kommer och går. snart kommer det hända grejer också. imorgon ska jag lämna huset. wow!

frid i sommartid:)

Kommentarer
Postat av: Emzi

Sara
inte
får du bli
en soft
potatis
o se
på tv
hela dagarna.. själv
e de
fullt
upp hela
tiden
eller
jag ser till att fylla
dagarna
med
något aktivt....

2007-06-27 @ 18:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0