Härliga helg!

(mina inlägg lyckas aldrig bli publicerade... så jag försöker igen... det här är från i söndags)

jag har haft en helt underbara helg hittills måste jag säga. helt underbar.

Är i Stockholm å passade på att mysa lite på ungdomssamlingen i Aspnäs som oftast när jag är hemma. insåg då hur ofta jag brukar komma när en av grabbarna grus frågar om jag har flyttat hem igen "du är ju här jämt ju!" det är jag visst. men jag har svårt att hålla mig borta. jag saknar er så tokmycket!

sen igår hade jag födelsedagskalas hemma hos mamma å pappa. det var släkt och vänner som tittade förbi och det var jätteroligt. försökte prata och umgås med alla, tyvärr fick inte alla lika mycket tid, men jag är så tacksam att alla kom. och som mina föräldrar sa. jag har så trevliga vänner. ni är bäst!

idag ska jag se hur jag tar mig hem. ska bli spänande...

(blev bil hem mitt i natten... härligt! tack för skjutsen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0