ingen dator

förra veckan pajjade vår dator. det suger... jag hade ett stycke kvar att skriva på mitt PM som skulle in dagen efter och sen frös den. grrr... så nu är hårddisken påväg till boden där det viktigaste ska tas ur den. galet.... så nu sitter jag i skolan istället.

förra veckans drama föreställningar var helt fantastiska... så roligt att spela för publik och vi fick väldigt bra kritik. det var många som var förvånade över att vi var så bra. hurra!

imorgon drar vi till fjällen. vinterfjällresan är snabbt inkommande. det är med nervositet jag ser fram emot den. det ska bli spännande att se vad som blir av den... förhoppningsvis får vi riktigt roligt. ska dock bli skönt när den är över. då ska jag andas ut.

frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0