jaha...

idag måste jag säga att jag tycker synd om er killar... jag tycker synd om er tjejer också men ni kommer förstå vad jag pratar om... att ni måste stå ut med våra humörsvängningar och inte ha nån aning om vad nästa steg är. PMS. en galen uppfinning. vad ska det vara bra för.

började dagen lite småledsen, eller lite mer än små ledsen. såna känslor förvirrar kroppen när man innerst inne är glad. om jag ansträngde mig så var jag glad, men det höll inte så länge. jag var så ledsen så jag orkade inte plugga. det var inte bra... ska skriva ett arbete tills på torsdag. jag kommer hinna men det hade varit skönt att ha gjort det idag.

det spännande är att jag gick från att ligga och deppa i soffan till att ligga å asgarva på golvet. jag och julle kan ha de mest underliga kvällarna ibland. men jag fick skratta ibland i alla fall.

"när jag blundar är det mörkt"

"min fula lilla pyamas"

interna saker till dig julle!

frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0