Påsklov

trevligt med påsklov, har det inte riktigt än men om några timmar så börjar det. nu sitter jag i skolan kl 8.34 på morgonen men jag börjar inte förns kl 11.15. nu kanske du undrar vad som är fel på mig. och det gör jag med. hade varit trevligt att sova, men julle åkte tidigt så jag åkte med henne. åkte buss med stor väska, ska åka till sthlm direkt efter skolan. längtar hem faktiskt.

ska ta med julle till sthlm i helgen, hon ska åka till boden på söndag så jag tänkte att det vore kul om hon hängde lite med mig i helgen. party i storstan julle!

ikväll blir det ungdomssamling, det ser jag fram emot.

vad har då hänt i mitt liv sen sist. datorn är fortfarande död och hårddisken är i boden. har haft lite datorabstinens, men inte så farligt för jag har ju varit i trysil på vinterfjällsutbildning. det blev faktiskt bättre än jag trott. jag slöade i stugan i två dagar, tog det lugnt, läste bok, lärde mig spela lite piano (alltså jag kan lite accord, inte mer, men jag lärde mig själv), sen på kvällarna umgicks vi och hade andakt. det var hur mysigt som helst och jag lärde känna mina klasskompisar mycket bättre och jag tycker om dom måste jag säga!

julle och jag har sagt upp vår lägenhet nu. eller vi skickade in brevet igår så dom borde få det idag. sen ska vi flytta om tre månader.

nu ska jag göra annat

frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0