Godkänd!

fatta, jag är godkänd och klar nu. uppsatsen är godkänd, sista kursen är godkänd. jag har gjort allt. min lärare saknade en läslogg från mig men den har jag gjort, så jag är FÄRDIG!!!!! jag är numera utbildad!

på fredag blir det officiellt, då är jag fritidsledare:) det känns riktigt udda. efter fredag bor jag inte här någe mer egentligen. stora flyttlasset går lördagen den 9e, men jag kommer bara tillbaka för att flytta då. jag tror inte jag fattar det än. visst det har blivit lite hemma här, men jag har ju vetat att jag skulle flytta härifrån så det har väl inte satt sig. nästa ställe ska bli hemma. kommer sakna julle. vad gör man ensam i en lägenhet? vad gör man när man får tråkigt och inte har någon att hitta på hyss med, eller skriva knäppa texer eller hitta på värsta showen med? det finns ju inte.

kommer sakna klassen med, trots att jag har klagat så mycket. vi hade grillfest igår, så roligt. dom är så underbara hela bunten. jag kommer sakna att träffa dom.

nu måste jag sova. måste packa det allra sista imorn. jag börjar se en ljusning, men det börjar bli galet tomt.

frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0