helg

jag har dragit mig för att skriva om helgen. för skulle jag göra det så skulle jag behöva skriva om begravningen. det vill jag inte, känns inte som jag ska göra det här. så det göra jag inte. kan säga en sak bara, den var fin.

resten av helgen bestod av människor, släkt, familj och mat. jag gillar mat. inser hur mycket när jag är hemma hos mamma eller när vi är hemma hos några som vet hur man gör. vi grillade i söndags, mamma invigde det fina förklädet jag gett till henne i morsdagspresent, det blev grillspett, färskpotatis, fetasås, tomat och avocadosalsa, sallad... å så gott. ska bli trevligt att bo hemma i sommar. måste bara se till att röra på mig också så jag inte bulkar på mig all denna mat.

jag gillar inte sas-strejken, jag ska flyga på fredag. men det känns som om de borde sluta snart...

nu ska jag försöka sova. är inte så trött...

frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0