opponering

jag är nervös, jag avskyr att vara nervös, man får så ont i magen då. idag ska jag på opposition. jag ska opponera på en uppsats och någon ska opponera på mig. jag vet i hjärnan att det inte är någon fara. alla är snälla i gruppen och så, men jag vill ju göra det bra också.

jag läste igenom min uppsats i morse. farligt. det är galet vad hemmablind man blir när man sitter och skriver. det var en vecka sen jag lämnade ifrån mig den och nu ser jag alla fel och problem jag har. jag läste i början och blev helt förskräckt av vad dåliga meningar jag har ibland. jaja.. jag får ju försvara mig på oppositionen, men jag vill verkligen inte behöva komplettera. jag vill vara ledig nu! har min sista lektion idag. nästa vecka har vi visserligen en utvärderingsdag på tisdagen, men idag är min sista lektion. ever! i örebro i alla fall. man vet ju aldrig med mig. jag kanske läser en kurs någon gång i framtiden.

nu ska jag försöka släppa min nervositet och bara åka till skolan... snart....

frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0