snart sommarlov!

idag har jag inte gjort mycket. vi var i skolan och hade samtal med vår basgruppsledare om terminen och om framtiden. sen åkte jag på ljusterapi, eller jag kallar det för ljusterapi för att säga sola solarium känns så onödigt. speciellt en dag som denna när solen skiner och det är varmt. men lite brunare har jag blivit, jag har grundat lite i alla fall. sen for jag och julle förbi en kompis på vägen hem och efter ett stopp på affärn så är vi hemma nu i vår flyttlådefulla lägenhet. (en sån där tråkig genomgång av dagen, känns som dagboken i mellanstadiet, jaja, har inte så bra fantasi idag. läste föresten min dagbok från gymnasiet igår, det var spännande läsning:) mycket som jag glömt...)

jag har packat massor, känns som jag har packat allt, men det är nästan hälften kvar. ska packa ner köket nästa vecka så borde det mesta bli klart tills flytten. börjar faktiskt bli lite ledsen för att jag ska flytta. kommer sakna julle, fattar nog inte än riktigt hur mycket. men livet måste gå vidare och vi lär ju prata i telefon några gånger om dagen till en början:) hehe...

jag fick en tröja av julle igår. på den står det "she is single" och så är det en pil åt vänster. och där ska julle gå så att alla ser att hon är singel. så det var väl en present till henne också:) hihi. det är en rolig tröja.

imorn är det opponering. jag är lite nervös, inte så mycket för min uppsats utan för att jag ska opponera på någon annan. jag vill ju göra det bra...

nu ska jag laga mat.

frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0