today I met...

idag träffade jag min blivande man, eller i alla fall enligt emy. hon har sagt sen jag träffade henne att jag skulle gifta mig med hennes kompis. lite roligt att träffa honom, han var trevligt. men jag träffade honom bara i typ två timmar så jag kan inte säga något mer.

idag har jag också pluggat, nästan hela dagen. åkte till skolan på morgonen, satte mig i biblioteket och pluggade i några timmar. det sista plugget jag har, typ någonsin. wow... skrämmande. ska opponera på torsdag, min sista lektion, typ någonsin. jag vet inte hur mycket det har slagit mig att jag ska sluta skolan. alltså sluta gå i skolan helt och ge mig ut i den vuxna världen där man jobbar och kan gå hem på kvällen och inte ha några läxor. men mitt jobb kanske leder till lite "hemläxa" beroende på hur duktig jag är på att göra saker på arbetstid.

snart är det sommar, jag börjar längta efter mitt sommarlov. det känns så avslappnande på något vis att veta att jag inte behöver planera något stort eller jobba på två och en halv månad typ.

julle och jag har börjat packa, lägenheten är fullsmock av flyttlådor och trots att det känns som jag snart har fyllt alla lådor jag har så har jag ändå så otroligt mycket saker kvar. dom tar aldrig slut. vi måste köpa fler lådor. men det är inte världens lättaste sak att få hem såna på cykeln:) knyter man fast dom på ryggen så flyger man iväg.

sista rycket nu... men först ska jag sova. en dag imorgon också.

frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0