uppsats

jag är så trött på att skriva uppsats. bara sista delen kvar nu. men det är ju såklart nu som allt bara stannar. det har blivit en riktigt bra uppsats måste jag säga. jag är nöjd. men tyvärr har jag bara 5000 ord än så länge. kanske får ihop 6000-6500. vilket låter mycket eller hur? och det är det. just nu har jag typ 15 sidor med text, med enkelt radavstånd. denna b-uppsats är redan långt mycket längre än den b-uppsats jag skrev i historia. och om jag mot förmodan får ihop 8000 ord så kommer den att bli längre än min c-uppsats. den här skolan är så ord-tokig, allt handlar om hur mycket ord du skriver. men men... jag ska bara skriva så mycket som jag får ihop och så får dom ta den som den är. jag tänker inte sitta och ordbajsa fem sidor bara för att få ihop rätt antal ord. nej det ska vara kvalitet och inte kvantitet.

nej, åter till arbete... ska se om jag kommer fram till något intressant. det hoppas jag. nu är det bara repetition som gäller... orkar inte blaja...

längtar tills  på lördag... ska bli så kul... berättar mer sen

frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0