valborgshelg...

mycket har hänt... sorgligt och roligt. det är så konstigt att det händer samtidigt.

samma natt som en vän till mig gick bort, föddes ett nytt liv till världen, vänner till mig fick en dotter och en annan vän är borta. det är underligt att sörja en vän och glädjas åt en annan samtidigt.

denna helg har jag undervisat, vilat , pluggat, umgåtts med vänner och familjen. det är mysigt. ta igen sig sådär. (fast jag har ju pluggat så jag har väl inte tagit igen mig helt.)

valborg igår, alldeles för mycket folk (2000 pers på Baset) så mycket brukar det inte vara. men det är ju kul att det går så bra.

mamma å pappa har gjort om köket, det är jättefint!

får berätta mer sen, nu blir det efterrätt och sen drar jag hem till öret igen.

frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0