Dan före dan före hemåkardan

Snön ligger vit på taken, tänk att sara är vaken.

Efter en helt galen vecka så har jag äntligen börjat slappna av. Det var fullt upp non stop, men det har varit riktigt roligt. Mycket att göra och planera, men utförandet har varit kul.

Men nu har jag hunnit ifatt mig själv och kommit in i julstämning. Jag är klar med julhandlingen, åkte till örebro igår och hittade lite i alla fall. Mest till mig, men det är ju så trevligt.

Sen har jag slagit in klappar, tvättat och städat...

Imorn blir det julfest för barn och ungdomsledarna. Det ska bli riktigt mysigt.

Men snart åker jag hem över julhelgen. Ja, jag säger hem, för jag har två hem. Så jag åker hem och sen åker jag hem efter jul. Sen åker jag på UNITE i Västerås. Ska bli grymt!

Det finns inte så mycket mer att skriva.

Vi höres!

frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0