ett kort inlägg...

I vanliga fall brukar jag försöka skriva ett inlägg på tisdagförmiddagar när jag jobbar. Men så bidde det inte idag, för jag jobbade inte.

Jag var hemma sjuk imorse. Härligt förkyld. Igen! Andra förkylningen sen jag flyttade hit. Inte kul. Men jag lyckades fixa till mig lite så jag kunde åka till fritidsgården i alla fall. Något krävande, men kul ändå. Det börjar komma fler nu så det blir både härligare och rörigare. Och jag börjar lära känna dom mer. Det känns jättebra. Det känns som jag har ungdomar igen, ungdomar som verkar glada och se mig och som undrar vad jag tycker ibland. Det var därför jag satsade på att gå idag, trots förkylningen. För den uppmuntran. Det är det som får mig att klara mig genom veckorna. Det och mina vänner.

Nu ska jag hem och kurera mig lite till. Kanske en kopp te (!!!) (dom som känner mig vet att det är ett tecken på att jag är sjuk på riktigt. det ska krävas mycket för att jag ska dricka te, men är man sjuk så är man)
Men jag ska bli frisk till helgen. Det ska jag! På lördag ska jag på konferens och det har jag sett fram emot länge. Ska bli roligt. Vi ska åka ett gäng härifrån så det blir kul och så hoppas jag på att få lära mig något också.

Godnatt på er!

frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0