vackra höstfärger utanför mitt fönster.

Jag känner att jag håller på att gå igenom en djup period. Med djupa tankar och eftertänksamhet. Ganska trevligt ibland, men det kan också bli lite segt. En vän till mig kallade det för höstkänslor och jag tycker att det är ett bra ord för det. Jag har höstkänslor:)

Jag var djupt inne i dessa höstkänslor nu i söndags faktiskt när jag tog en långpromenad runt om i skogskyrkogården här i karlskoga. En av de vackraste platserna du kan tänka dig. Det var så tyst och lugnt och jag kunde bara gå runt och faschineras av stämningen. Dit kommer jag att gå igen, många gånger.

Annars har jag haft en full och spännande vecka. Eller... veckan började med att jag blev sjuk. Ingen svininfluensa, men en vanlig hederlig förkylning. så jag tog det lugnt större delen av veckan. Målet var att bli frisk till helgen. Och det lyckades jag med. Så jag kunde åka en tripp till IKEA på fredagen och åka iväg till västerås för pingst-ungs ledarkonferens på lördagen. Det blev en lång dag. Men full med intressanta tankar. Tyvärr lyckades jag bli lite kall under dagen så jag drog på mig en snabbis av min förkylning igen! Men den gick över till dagen efter. Så jag är frisk nu igen. Hurra!

Så nu ser jag fram emot att den här veckan ska bli lika bra som helgen har varit.
Den började bra igår. Vi hade vår mellanstadiegrupp som har varit ganska så stökig, men igår bestämde vi att dom skulle spela teater. Dom var så duktiga. Det var så roligt. Barn kan ha så bra fantasi ibland:)

Nu är det dags för lite jobb tror jag. Jag ska undervisa på konfan imorn så det är väl bäst att skriva ihop något:) Nej, vad oseriöst det där lät. Jag tar det på allvar, jag lovar! Men det blir liksom en vana när man gör det så regelbundet.

Ha det bäst!

frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0