Första veckan

Ja snart har en vecka gått. Tiden flyger liksom och det är så mycket nytt att ta in. Man glömmer liksom bort hur uttröttande det är med nya intryck.

Igår hade vi en heldag med församlingen. och då menar jag heldag. Vi började vid 9 tiden och slutade vid 18 tiden. Det var mycket nytt folk, många nya namn (som jag kanske kommer ihåg två av). Men dom är riktigt härliga människor. Det gav mycket att träffa församlingen. Nu vet jag lite mer om den. Men jag har långt kvar.
Det är faktiskt lite frustrerande. Det är så mycket jag skulle vilja kunna göra, men jag kan inte göra det än. Jag får sätta mig ner och skriva ner det jag tänker på och se fram emot när jag kan göra det.

Annars går det bra också. Lite hemlängtan ibland, men det är väl att vänta sig. 
Min lägenhet är så fin nu:) Allt som ska packas upp är uppackat. Allt står på sin plats och känns som ett hem. Det är en skön plats att komma hem till på kvällarna.
Jag har fått några nya vänner vilket är riktigt trevlig. Det har blivit promenad, fika och god mat hittills.

Nu ska jag jobba vidare. Det blir planering och fixning inför kvällen.

Ta hand om er!

frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0