Ledig helg i Örebo

Ja det är sant. Jag är ledig. Känns bra. Det är inte så att jag inte har haft lediga dagar tidigare och att jag jobbar ihjäl mig, men nu är jag så pass ledig att jag kan åka bort.

Hälsar på Julle i kära Öret. Det var en spännande känsla att sitta på bussen och närma sig örebro och få känslan att  nu är jag snart hemma. Hemma... Det var länge sen nu det var hemma. Och igår, när jag satt på bussen från Karlstad till Karlskoga så kände jag också att när jag närmade mig Karlskoga så var jag hemma.
Detsamma kommer ske när jag närmar mig stockholm.
Jag har tre ställen som är hemma. Det är en skön känsla. Att kunna skapa hem på varje ny plats.

Nu börjar det bli sent så det är dags för mig att krypa till sängs. Lång och rolig dag framför mig imorgon. och vem vet, kanske ett par nya skor. Det är det som brukar hända när jag kommer till den här stan.

Sov sött kära vänner.

Frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0