Njuter...

Det rullar på här. Och jag trivs faktiskt riktigt bra.

Jag är så tacksam för att det verkar som vi får en konfagrupp i år. Jag var lite orolig för det ett tag. Men det är fler som anmält sig än jag trodde. Nu får vi hoppas att dom stannar:)

Igår var en underbar dag. Jag var lite seg och nere på morgonen. jag har en förkylning som vägrar ge sig. Men jag kände att jag behövde komma ut. Så jag gick ut i det vackra höstvädret och gick en promenad längs sjön. Det var så otroligt vackert. jag satte mig på en bänk, tittade ut över sjön, kände solen på mitt ansikte och tackade Gud för att Han är så god! Sen på kvällen hade vi träff med mellanstadiegruppen och där bakade vi chokladbollar. Härliga ungar och härliga bollar. :)

Det är en underlig upplevelse att vara här. Känslomässigt i alla fall. Jag tycker verkligen om Karlskoga, trivs jättebra i staden och med dess tempo. Den känslan blandas med saknaden av allt och alla hemma i sthlm. En spännande mix, men det är väl det som är livet ibland...

Nu är det dags att gå ner och ordna med fritidsgården Upstairs. Och jag hoppas och ber att det ska komma några stycken denna gång.

frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0