So much to do, so little time...

Jag har fullt upp. Det är helt galet. Det blir verkligen saker hela tiden. och vissa saker har jag skjutit på eftersom det kommit nya som kräver prioritet. och dom bara dyker upp.

Men det är väl sånt som händer i avslutningstider. Det är saker på saker på saker på saker.

Men snart är det semester. Ska bli härligt. Har så mycket jag vill göra. Jag längtar till landet. Att få ligga i en hammock med en bok och bara vara. Ingen telefon, ingen dator, inget som stör. Det jobbigaste under dagen är kanske disken.

Men först ska jag på nyhem och det är något jag verkligen ser fram emot. Att få åka iväg med några av mina ungdomar och ha roligt i några dagar. Det ska bli fantastiskt.

Nu ska jag sova.

frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0