en helt vanlig ovanlig dag.

Sitter vid mitt skrivbord och äter en apelsin. En helt vanlig apelsin. Jag har fått in vanan att äta blodapelsiner så den smakar inte lika mycket som jag tycker att den borde, men god är den ändå. Men blodapelsiner är fantastiskt goda, lite mer syrliga än vanliga apelsiner. Mums!

Det är så vackert väder ute att jag inte kan hjälpa att bli glad, och nu har jag städat mitt skrivbord också så jag känner mig till och med lite lättare.

Jag har under några dagar nu, fram tills igår faktiskt, haft härligt besök här hos mig. Jag var tyvärr borta och jobbade en del, men det var så härligt att ha någon att komma hem till. Så tack för det Malin och Olivia!

Nu fortsätter veckan, en vecka som går i samtalets tecken. Har haft mycket samtal bara dom här dagarna. Jag älskar hur  ord kan lösa saker och hjälpa oss att förstå varandra. Använd dom!

Nu är frågan: jobb eller lunch? Hmm...

frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0