Hemlängtan

Jag längtar hem. Jag har en sån enorm aspnäs-abstinens. Jag har brukat få in en visit i månaden såhär som vanligast, men det är nästan 6 veckor sen och nu är det mer än två veckor till tills jag kommer hem igen.

Samtidigt trivs jag väldigt bra här hemma. Det är rätt förvirrande. Jag längtar samtidigt som jag trivs. Det är så mycket som händer hela tiden, mycket av det är roligt. Men just nu i denna stund vill jag hem en stund.
Varje gång jag hör något och sthlm suktas jag av att åka dit.

Nu ska jag fortsätta med min lugna kväll. Egentligen inget särskilt på TV, så det blir nog lite doctor who i ändå...

frid

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi saknar dig också! Superdupermycket! Karlskoga har tur som har dig :)



Kramkalas// Johanna

2010-04-03 @ 18:39:28
URL: http://joyinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0