Snurr i bollen.

Det är så mycket jag borde göra. Så mycket praktiskt. Ord som behöver skrivas. Saker som behöver avslutas. Men min hjärna snurrar så fort så jag kan inte fokusera på en sak. Jag är som en sån där snöglob, där snöflingorna virvlar runt för att sen lägga sig på botten.
Vad skönt det ska bli när snöflingorna lägger sig ner i botten så jag kan komma igång.

Men vad har nu hänt sen senast? Det är så mycket att jag inte hunnit skrivit ner allt:)

Det började förra fredagen med första dagen på födelsedagsveckan 2010! Woohoo!
Nu är jag inne på dom sista dagarna, eftersvallet, och jag har haft en härlig födelsedag. Ja hela veckan har varit härlig, om än utmattande.

I lördags flyttade jag till min nya finaste lägenhet. Jag trivs så bra att jag alltid längtar hem dit. Nu sitter jag på kontoret och ser fram emot kvällen när jag får gå hem igen. Det är väl bra betyg för en lägenhet. Jag visar gärna upp den också. Så fin så fin.

Hela familjen kom och hjälpte mig i flytten. Mamma, pappa, systrar och svåger. Och vi var effektiva. På kvällen sjönk vi ihop i varsin del av vardagsrummet efter en god "mammamiddag" och såg på andra chansen.
Kändes ganska meningslöst att blogga om den, dels för att jag var helt slut, men också för att jag redan har kommenterat på låtarna. Det enda jag kan säga är att jag tycker det är riktigt synd att Pauline inte gick vidare. Den låten fortsätter att vara min favorit.

Sen vaknade vi på söndagen något mer utvilade och till lunchen fick jag paket! :) Det var roligt. Jag fick en mixer (till mina fruktdrinkar:) funkar alldeles utmärkt), en tekokare och dvd:er (Doctor who och New moon(eller jag får den när den kommer ut)).

På måndagen hade alla redan åkt hem, men jag vaknade glad efter min sovmorgon. Tog det lugnt, tog en promenad till affären i solen och satt en del framför facebook. Det var trevligt att få så många meddelanden.
Sen firade jag med att gå på Upstairs-Light och det var jätteroligt. Det är ju jobb, men man ska fira med barn för då får man två födelsedagssånger på samma kväll och så åt vi tårta och glass. Jag med! :) Vad gott det var.
Ska återgå till min sockerfria diet nu, men vad gott det är med glass:)

Nu ska jag återgå till jobbet.
Ha det bäst mina kära...

frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0