Dags för någe nytt!

Hej! Det var länge sen nu. Tiden går fort. Jag har inte velat skriva på senaste för då skulle jag bara klagat på min lunginflammation och hur kul är det att läsa egentligen. Man vill ju sprida positiva känslor ut till världen.

Just nu mår jag bra, inte helt fullt tillfrisknad, men jag kan nästan sjunga igen:) Det spricker bara lite på dom höga tonerna, annars låter jag helt normalt och känner mig mycket friskare. Halleluja!

I livet är det fullt upp. Det är ju maj, så jag är ju inte direkt förvånad. Den här veckan är mest inriktad på konfirmationsavslutningen som är i helgen. Det är lördag och söndag med massor att göra, men det ska bli riktigt roligt.
Men det är inte bara konfirmation, jag har hunnit med skolkyrkan idag, vi blev intervjuade av lokaltidningarna angående strandfesten som är snart. Förstår ni att det är skolavslutning om bara några veckor! Helt galet. Sen har jag hunnit planera inför Streetchurch som kommer till Putte i Parken i slutet av juli. Jag har haft fritidsgård och ska ha det igen ikväll, hmm.. det måste jag ju planera.
På fredag har vi sista källar´n för terminen, kräver också en del förberedelser. Sänder iväg en bön om fint väder för vi tänkte vara ute.

Det galna är att det känns så roligt alltihop så jag är inte överdrivet stressad faktiskt:) Det kommer väl;)

Och vet ni vad det är för tid nu?!? Det är ju Eurovisionvecka!!! Jag är lycklig. Såg första delfinalen i tisdags med lite blandade åsikter, är glad att belgien gått vidare, den tyckte jag om, förstår inte hur serbiens extra blonderade emil i lönneberga gick vidare, usch!. Sen är det igen ikväll. Hurra! jag är så laddad. och så ska jag hinna hem till finalen på lördag är målet. Vi har ju konfafesten där men den borde inte ta för lång tid. Annars får jag se finalen i efterhand. Inte mer med det...

Nu ska jag äta lite lunch och jobba lite innan jag går till jobbet:)

frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0