Internet

Vi har haft problem med internet i några dagar nu och äntligen är det tillbaka. Det kan bli rätt instängt utan det. Speciellt under eurovisionfinalen.
Inte det att jag inte klarar av att se på ett tv:program själv, men eurovision kräver kommentarer. Massor av kommentarer, vad man älskar, vad man inte tycker om lika mycket, vad man inte klarar av att se, vad som är roligt... ja allt det där.

Men vilken final det var. Jag är av inställningen att rätt låt vann! Älskar låten, är även väldigt nöjd över top tre. Riktigt bra finalkväll.

Helgen har varit hektisk, brännboll i regnet, grill och film i fredags. Lördagen fylldes av konfirmatinsfest och presentation. Tjejerna visade vad dom gjort under året med bildspel, drama, sång och lite annat skoj. Sen blev det smörgåstårta (ååååå så gott!!!) och tårtbuffé. En fantastisk uppfinning.
Idag var det konfirmationsgudstjänst som också var väldigt fin och bra. Jag ledde gudstjänsten och det gick faktiskt väldigt bra. Jag blir alltid så nervös när jag ska göra det. Jag tycker ju så om att ha kontroll på allt och det blir inte alltid så. Men det är en bra övning för mig att släppa på kontrollen.

Nu sitter jag och myser i min bästaste fotölj och ser på film. En härlig chickflick att mysa med. Sen blir det lång sovmorgon imorn. Härligt!

Frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0